Εκδρομή της Α’ Γυμνασίου στα Ιωάννινα

Ξεκινήσαμε από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό των Τρικάλων στις εφτά το πρωί, γεμάτοι χαρά και ανυπομονησία για την καινούρια αυτή εμπειρία που θα αποκτούσαμε. Μέσα στο λεωφορείο επικρατούσε πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Ακούγαμε μουσική, λέγαμε ανέκδοτα και πειράζαμε ο ένας τον άλλον.

Μετά από μια σύντομη στάση, φτάσαμε στις πηγές του Ποταμού Αχέροντα, ένα μέρος με μαγευτική ομορφιά και καταπληκτική φύση. Για περίπου μία ώρα  περπατούσαμε κατά μήκος του ποταμού  με τα κρυστάλλινα νερά. Όλα ήταν ολάνθιστα, ο ήλιος φώτιζε τις διάφορες αποχρώσεις του πράσινου και όλη αυτή η ομορφιά γαλήνευε την ψυχή μας.

Λίγο αργότερα επισκεφθήκαμε την Πάργα, μια όμορφη παραθαλάσσια πόλη με γραφικά στενάκια και πανέμορφη θέα. Εκεί μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος και πήγαμε για φαγητό και ψώνια στην αγορά.

Μετά την Πάργα κατευθυνθήκαμε στα  Ιωάννινα. Φτάσαμε στο κάστρο των Ιωαννίνων που χτίστηκε τον 6ο αιώνα π.Χ και είναι το παλαιότερο βυζαντινό κάστρο της Ελλάδας. Θαυμάσαμε την αρχιτεκτονική του και οι καθηγητές μάς έδωσαν πληροφορίες για την ιστορία του.

Το απόγευμα φύγαμε από τα Ιωάννινα και πήγαμε στα Ζαγοροχώρια, στο Μονοδένδρι όπου θα διανυκτερεύαμε. Εκεί τακτοποιήσαμε τα πράγματά μας, ξεκουραστήκαμε για λίγο και κατεβήκαμε στην ταβέρνα του ξενώνα για δείπνο. Δοκιμάσαμε τις περίφημες τοπικές γεύσεις και αφού διασκεδάσαμε , πήγαμε  στα δωμάτια μας για να κοιμηθούμε.

Το επόμενο πρωί επισκεφθήκαμε την χαράδρα του Βίκου, η οποία έχει μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα και σε πολλά σημεία του το βάθος ξεπερνάει τα 1000 μέτρα. Η θέα σου έκοβε την ανάσα.

Στη συνέχεια φτάσαμε στον περίφημο τάφο του Αλή Πασά που χτίστηκε το 1822 μετά το θάνατό του. Εκεί βγάλαμε μια μεγάλη ομαδική φωτογραφία και κατόπιν επιστρέψαμε στο λεωφορείο για να ξεκινήσουμε την επιστροφή μας.

Καθοδόν για τα Τρίκαλα κάναμε στάση στο Μέτσοβο για μεσημεριανό φαγητό και είχαμε πάλι ελεύθερο χρόνο για να περπατήσουμε στα καλντερίμια του χωριού. Όλα τα κτίρια ήταν παραδοσιακά χτισμένα από πέτρα και ξύλο.

Και κάπως έτσι τέλειωσε η εκδρομή μας και καθώς επιστρέφαμε νιώθαμε γεμάτοι από αυτή την ξεχωριστή εμπειρία. Το ταξίδι αυτό ήταν απίθανο. Ήταν η πρώτη μας εκδρομή με τους συμμαθητές μας από το καινούργιο μας σχολείο και δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ.