Εντυπώσεις από την εκδρομή μας στα Ιωάννινα

Στις 7:00 π.μ. της 30/03/18 όλοι οι καθηγητές και οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου μαζευτήκαμε στον σιδηροδρομικό σταθμό των Τρικάλων για την αναχώρηση μας για τα όμορφα Γιάννενα. Στη διαδρομή μας περάσαμε μέσα από την μαγευτική οροσειρά της Πίνδου, νιώθοντας όλοι αγωνία και ενθουσιασμό για τις περιπέτειες που μας περίμεναν.

Μετά την άφιξή μας στα Γιάννενα πήγαμε, αρχικά, στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Βρέλλη. Το μουσείο ήταν ένα πετρόκτιστο κτίριο μέσα στο οποίο υπήρχαν τα κέρινα ομοιώματα τα οποία αναπαριστούσαν σκηνές από την ελληνική επανάσταση του 1821 και από τον πόλεμο του 1940. Ήταν μια αξέχαστη και μαγευτική εμπειρία.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης. Ο χώρος αυτός χρησιμοποιούνταν ως λατρευτικό κέντρο του Δία και Διώνης. Το πιο αξιοθαύμαστο μνημείο του χώρου ήταν το αρχαίο θέατρο το οποίο χωρούσε 18.000 θεατές. Το συγκεκριμένο θέατρο χτίστηκε τον 3ο αιώνα π.Χ.

Έπειτα, πήγαμε στην πόλη των Ιωαννίνων. Εκεί είχαμε την δυνατότητα να περπατήσουμε δίπλα στην καταπληκτική λίμνη Παμβώτιδα, να γευτούμε τα εδέσματα της τοπικής κουζίνας και να κάνουμε μια βόλτα στην αγορά.

Μόλις ο ελεύθερος μας χρόνος τελείωσε, ανεβήκαμε σε ένα καραβάκι που μας μετέφερε στο νησάκι του Αλή-Πασά. Εκεί θαυμάσαμε την καταπληκτική λίμνη και χαλαρώσαμε τρώγοντας ένα δροσιστικό παγωτό.

Στο τέλος της μέρας το λεωφορείο μας μετέφερε στα Ζαγοροχώρια και συγκεκριμένα σε έναν παραδοσιακό ξενώνα στο Μονοδένδρι. Εκεί τακτοποιηθήκαμε και ύστερα πήγαμε μια βόλτα στο χωριό και γνωρίσαμε πολλά πράγματα για αυτό. Μόλις γυρίσαμε στον ξενώνα απολαύσαμε το πεντανόστιμο βραδινό και πήγαμε στα δωμάτια για ξεκούραση.

Την επόμενη μέρα, ξεκούραστοι και έτοιμοι για νέες εμπειρίες φάγαμε πρωινό μαζέψαμε τα πράγματα μας και ξαναμπήκαμε στο λεωφορείο για να επισκεφθούμε το σπήλαιο Περάματος. Το σπήλαιο αποτελούνταν από 11 αίθουσες γεμάτες με υπέροχους σταλακτίτες και μοναδικούς σταλαγμίτες.

Λίγο αργότερα, μετά την επίσκεψη μας στο σπήλαιο επιστρέψαμε στην πόλη των Ιωαννίνων και περπατήσαμε στο γραφικό κάστρο της πόλης. Ύστερα, μας δόθηκε λίγος ελεύθερος χρόνος για περίπατο στην πόλη.

Τελευταία μας στάση πριν την επιστροφή μας στα Τρίκαλα ήταν το Μέτσοβο όπου δόθηκε η ευκαιρία να περιηγηθούμε στο υπέροχο αυτό χωριό.

Η διαδρομή της επιστροφής ήταν νοσταλγική, διότι όλοι γνωρίζαμε ότι η εκδρομή είχε ήδη τελειώσει. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που όλοι θα θυμόμαστε για πάντα.

Ευδοξία Ζούλουλα, Χριστίνα Μπαρτζιώκα
Μαθήτριες της α΄ γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων «Αθηνά»