ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Όλοι εμείς της Γ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων «Αθηνά», πραγματοποιήσαμε μία διήμερη εκδρομή στην πρωτεύουσα της χώρας μας στις 15 και 16 Δεκεμβρίου. Είχαμε την ευκαιρία να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας όσον αφορά τον πολιτισμό της Ελλάδος και να ζήσουμε τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα της Αθήνας.

Η πρώτη μέρα της εκδρομής ήταν πολύ διασκεδαστική, αφού όλοι ήμασταν γεμάτοι ενέργεια και είχαμε πολύ ελεύθερο χρόνο. Ξεκινήσαμε στις 7 από τα Τρίκαλα, με κατεύθυνση προς την Αθήνα. Όταν φτάσαμε, πήγαμε αμέσως στην έκθεση του Van Gogh και ύστερα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Εκεί είχαμε ελεύθερο χρόνο και ετοιμαστήκαμε για την έξοδο μας στην οδό Ερμού, όπου υπήρχαν πολλά μαγαζιά, για να ψωνίσουμε αλλά και να γευματίσουμε. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο από τον περίπατο στο κέντρο της Αθήνας, όπου δόθηκε πάλι ελεύθερος χρόνος, για να ετοιμαστούμε για τη βραδινή έξοδο. Μετά, φύγαμε προς το θέατρο και είδαμε την παράσταση «Ψέμα στο ψέμα» του Π. Φιλιππίδη και στη συνέχεια κάναμε μια βόλτα στο Κολωνάκι. Με την επιστροφή μας στο «Τιτάνια» είχαμε λίγο χρόνο για να καθίσουμε όλοι μαζί στους χώρους του ξενοδοχείου με χαλαρή διάθεση και πολλά αστεία.

Η δεύτερη μέρα της εκδρομής ήταν εξίσου συναρπαστική παρόλη την κούραση της προηγούμενης μέρας . Αφού φάγαμε πρωινό, κατευθυνθήκαμε προς το Μουσείο της ακρόπολης, όπου είδαμε τα εκθέματα και μετά ανεβήκαμε στο βράχο και είδαμε τον Παρθενώνα. Έπειτα, πήγαμε στο Mall της Αθήνας και εκεί φάγαμε και επισκεφτήκαμε μία ποικιλία καταστημάτων στον ελεύθερο χρόνο που μας δόθηκε. Τέλος, επιβιβαστήκαμε όλοι στο λεωφορείο και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.